تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

"اکس‌پی" ویندوزی با امنیت‌ پایین

چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ب.ظ
اگر هنوز از ویندوز "اکس‌پی" استفاده می‌کنید و امنیت زندگی دیجیتال برای‌تان مهم است، به فکر سیستم عامل تازه‌ای باشید. سفره XP برای هکرها به زودی رنگارنگ‌تر هم خواهد شد. سیستم عامل‌های متن باز نیز گزینه‌های مناسبی هستند. مایکروسافت از هشتم آوریل ۲۰۱۴ بسته‌های آپدیت برای ویندوز XP منتشر نمی‌کند مایکروسافت نزدیک به یک سال پیش (در پاییز ۲۰۱۲) اعلام کرده که از هشتم آوریل ۲۰۱۴ (۱۹ فروردین ۱۳۹۳) دیگر بسته‌های به‌روزرسانی برای ویندوز اکس‌پی منتشر نمی‌کند. با این حساب، حتی اگر از نسخه اصلی و ثبت‌شده ویندوز استفاده می‌کنید هم، باید کم‌کم به فکر سیستم عاملی جدید باشید؛ البته اگر به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهید و نمی‌خواهید درهای زندگی دیجیتال‌تان را به روی هکرها باز بگذارید.برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب بروید نسخه اکس‌پی ویندوز در بیست‌ویکم اکتبر ۲۰۰۱ به بازار عرضه شد. این سیستم عامل از معماری امنیتی به اعتقاد کارشناسان "پوسیده‌ای" استفاده می‌کند که بستن حفره‌های امنیتی آن برای کدنویسان مایکروسافت هم آن‌قدر زمان‌بر شده که از لحاظ اقتصادی ادامه این روند برای این کمپانی به‌صرفه نیست. در دنیای کامپیوتر، فناوری‌ای که ۱۲ سال از عمر آن می‌گذرد، به زبان عامیانه متعلق به "عصر تیرکمان سنگی" است.این سیستم عامل مدت‌هاست که به لقمه چرب هکرها تبدیل شده است. انتظار می‌رود که مجرمان اینترنتی با شنیدن خبر "توقف پشتیبانی امنیتی از XP"، برای نفوذ به دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل، انگیزه تازه‌ای هم یافته باشند.کمپانی مایکروسافت، طراح ویندوز، در اکتبر ۲۰۱۲ اعلام کرد که این سیستم عامل در مقایسه با ویندوز هفت در یک بازه زمانی مشخص حدودا دو برابر بیشتر مورد حمله هکری قرار گرفته استپایان ارائه آپدیت‌های امنیتی برای XP به این معنی است که حفره‌های امنیتی آن باز خواهد ماند و هکرها به‌سادگی می‌توانند از آسیب‌پذیری‌های موجود در سیستم‌های مبتنی بر این سیستم عامل٬ برای حمله و نفوذ به آن‌ها استفاده کنند. به این ترتیب٬ می‌توان گفت اکس‌پی به زودی از ناامن‌ترین سیستم‌های عامل در سراسر جهان خواهد بود.مایکروسافت قصد داشت اکس‌پی را در سال ۲۰۱۱ از رده خارج کند٬ اما با توجه به پراکندگی گسترده این سیستم عامل در جهان، این تصمیم با سه سال تأخیر اجرایی می‌شود.شاید نگاهی به کامپیوترهای اطرافیان این حس را تداعی کند که ویندوز اکس‌پی مدت‌هاست از خانه‌ها و میزهای کار و لپ‌تاپ‌های کاربران رخت بر بسته؛ اما آمار رسمی از واقعیت دیگری حکایت می‌کند.مایکروسافت بر پایه داده‌های دریافتی از اپلیکیشن‌های اینترنتی برآورد می‌کند که هنوز ۷/ ۳۸ درصد از رایانه‌های فعال در جهان از نسخه اکس‌پی ویندوز استفاده می‌کنند. با این حساب تنها نسخه هفت – ۴۵ درصد – پراکندگی بیشتری نسبت به اکس‌پی دارد.
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)

حذف ویندوز اکس‌پی

امنیت مجازی

مداخله سایبری

هک

نظرات  (۱)

ممنون از اطلاع رسانیتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی