تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

همه چیز در مورد تیم سابیری پلارک

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۳۰ ب.ظ

با سلام خدمت همسنگران و بازدید کنندگان محترم

برای تعدادی از دوستان سوالاتی پیش اومده بود درمورد اینکه تیم سایبری پلارک یعنی چی؟ یا اینکه این تیم از کجا و چگونه تاسیس شده شایدم بخواهند تاریخچه ای این تیم رو بدونند.

 

خب در مرحله اول به سراغ معنی واژه های نام این وبلاگ (تیم سایبری پلارک) میرویم:

تیم:

گروهی مرکّب از دو نفر یا بیشتر که برای یک هدف مشخص تلاش می‌کنندمثال: تیم پزشکی. که تیم ما متشکل از 22 نفر هست. و هرکس وظیفه خودش را انجام میدهد.

سایبر "ی" 

واژه سایبر از لغت یونانی Kybernetes به معنی سکاندار یا راهنما مشتق شده است. نخستین بار این اصطلاح "سایبرنتیک" توسط ریاضیدانی به نام نوربرت وینر Norbert Wiener در کتابی با عنوان "سایبرنتیک و کنترل در ارتباط بین حیوان و ماشین" در سال 1948 بکار برده شده است. سایبرنتیک علم مطالعه و کنترل مکانیزم ها در سیستم‌های انسانی، ماشینی (و کامپیوتر ها) است.

سایبر پیشوندی است برای توصیف یک شخص، یک شی، یک ایده و یا یک فضا که مربوط به دنیای کامپیوتر و اطلاعات است. در طی توسعه اینترنت واژه های ترکیبی بسیاری از این کلمه سایبر بوجود آمده است که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم:

فضای سایبر(Cyberspace)، شهروند سایبر (Cybercitizen)، پول سایبر (‍Cybercash)، فرهنگ سایبر (Cyberculture)، راهنمایی فضای سایبر (CyberCoach)، تجارت سایبر (Cyberbussiness)، کانال سایبر (Cyberchannel) و ....

پلارک:

به عنوان گل سر سبد این تیم ، نام یک شهید لازم بود. با توجه به عنایات شهید سید احمد پلارک و پس از انجام رای گیری بین اعضای این تیم نام خانوادگی این شهید به عنوان نماد اصلی این تیم سایبری تعیین شد (شایان ذکر است هنگامی که پیکر آن شهید را در بهشت زهرا  تهران، در قطعه 26 به خاک می‌سپارند، همیشه بوی گلاب تا چند متر اطراف مزار این شهید احساس می‌شود و نیز سنگ قبر این شهید همیشه نمناک می‌باشد به‌طوری که اگر سنگ قبر شهید پلارک را خشک کنید، از آن طرف سنگ از گلاب مرطوب می شود)


تاریخچه و نحوه ی تاسیس تیم:

تیم سایبری شهید سید احمد پلارک  در سال 1390 همزمان با دهه ی مبارک فجر،  زیر نظر واحد عملیات روانی پایگاه بسیج شهید صوفی افتتاح گردید.

که در همان ابتدا نسبت به راه اندازی یک پایگاه اینترنتی در سیسنم وبلاگدهی بلاگفا اقدام نمود اما بعد از گذشت مدت زمانی و عدم همکاری نیروها این وبلاگ تعطیل شد.

در سال 1392 با ورود نیروهای جدید به واحد عملیات روانی نسبت به راه اندازی وبلاگ جدیدی در سیستم وبلاگدهی میهن بلاگ اقدام شد و با توجه به عدم همکاری مدیریت سیستم میهن بلاگ با این تیم ، این وبلاگ در تاریخ 14 مرداد 1393 به نشانی اینترنتی www.pct24.blog.ir  منتقل شد.

  

تا به حال حدود 500 مطلب در قالب موضوعات ذیل به علاقه مندان ارائه کرده ایم:

1- تفهیم معنا و مفهوم ولایت فقیه به مخاطب

2- گزارش اخبار جهان اسلام

2- جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و روش های مقابله با آن

4- شناخت ادیان شیطانی و فرقه های ظاله و پیروان آن

5- هشدارهای امنیتی در موضوعات مختلف کامپیوتر (ویندوز، مرورگرهای اینترنت، روش های هک از طریق: » باج افزار، ایمیل، بدافزار، کلیپ و موزیک های قابل دانلود و سایر موضوعات مهم در باب امنیت کامپیوتر« چت باکس ها و .... )

6- شناخت بهتر و دقیق تر کشورهای استعمارگر

7-  زندگینامه و جملات قصار بزرگان جهان اسلام ((ائمه اطهار(سلام ا... علیها) ، صالحین ، شهدا ، رهبران حکومت های اسلامی و .....))

و.......


هر گونه اظهار نظر مخالف و یا نظر توهین آمیز علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ، امام خمینی(ره) ، رهبرمعظم انقلاب ، شهدا

 و یا مسولین با نام و یا نشانی "تیم سایبری پلارک" توطئه دشمن است.


انشالله با عنایات امام عصر حضرت مهدی (عج) و با همکاری سایر همسنگران محترم ؛ بتوانیم در آینده نزدیک یکی از بهترین افسران عرصه ی جنگ نرم و مایه افتخار و سرافرازی امام خامنه ای(مدظله العالی) باشیم.


«باتشکر از همکاری و همراهی شما عزیزان»

منتظر نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم....

التماس دعا - مدیریت تیم سایبری پلارک


  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)

تیم سایبری پلارک

تاریخچه تیم سایبری پلارک

نظرات  (۲)

  • حرف لرکانون وبلاگی لرستان
  • سلام
    خداقوت
    ممنونم از اینکه لوگوی "حرف لر" رو ثبت کردید.لوگوی وبگاه شماهم ثبت گردید:
    لینک:

    http://harfelor.ir/fa/news/1399/logoo/

    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم - از همکاری شما سپاس گذاریم

    التماس دعا - یاحیدر مدد
    سلام...خدا قوت ...ممنون که به سوالات دوستانتان اهمیت دادین...خوش به سعادت این شهید گرامی...یادش همیشه زنده هست
    پاسخ:
    سلام ممنون ازشما.... انجام وظیفه کردیم....

    انشالله که مورد عنایات ایشان نیز واقع گردیم

    باتشکر فراوان از شما و ارائه ی نظر در مورد این مطلب...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی