تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

۴۸۳ مطلب توسط «منتظر منتقم حضرت زهرا(س)» ثبت شده است

۱۰
دی
۹۳

برگزاری همایش خانواده با موضوع دجالواره( اثرات مخرب ماهواره) در سالن همایش های ناحیه شهید محلاتی با سخنرانی سردار رمضان شریف برگزار شد، این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری ملی آغاز ودر ادامه مجری برنامه با عرض خیرمقدم به حضار از سردار رمضان شریف (مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی )در خواست نمودند،پیرامون اثرات مخرب ماهواره بر بنیان های خانواده مطالبی راجهت اولیای محترم دانش آموزان مدرسه علامه مجلسی( طرح جذب از مدارس -شهید بهنام محمدی) بیان نمایند،که ایشان از ترفندهایی که دشمنان نظام  جمهوری اسلامی ایران جهت از بین بردن بنیان های خانواده ابداع وایجاد نموده اند مطالبی مهم وارزشمند بیان نموده ودر پایان مراسم مجری  با تقدیر وتشکر از فرماندهی وپرسنل محترم ناحیه شهید محلاتی،حوزه 315 امام موسی کاظم(ع)،حوزه 316 حضرت رباب (س)، تیم سایبری پلارک و مدیریت محترم مدرسه مهدوی علامه مجلسی و پایگاه شهید صوفی به عنوان میزبان ، برنامه به اتمام رسید.

حضور سردار رمضان شریف (مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران) در همایش دجالواره



قرائت قرآن توسط قاری ملی



حضور مسئولین مدرسه مهدوی علامه مجلسی



حضور اولیای دانش آموزان مدرسه مهدوی علامه مجلسی




سخنرانی سردار رمضان شریف(مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران)

  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۸
آذر
۹۳

سلام به تمامی همراهان، همسنگران و بازدیدکنندگان محترم

تا اطلاع ثانوی شما میتوانید برای مشاهده و مطالعه مطالب تیم سایبری پلارک به نشانی ذیل مراجعه نمائید.

http://mahallati.ghasam.ir/h315

  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۱۷
شهریور
۹۳

به گزارش خبرنگار قسم پایگاه 24 شهید صوفی ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آستانه‌ی عزیمت به بیمارستان برای انجام عمل جراحی، در پاسخ به واحد مرکزی خبر گفتند: من یک عمل جراحی دارم و اکنون عازم بیمارستان هستم.
ایشان افزودند: البته جای نگرانی نیست. این به معنای آن نیست که مردم دعا نکنند لیکن ان شاءالله جای نگرانی نیست و یک عمل خیلی معمولی و عادی است.



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پایان خاطرنشان کردند: ان‌شاءالله لطف خدای متعال شامل خواهد شد و کارها بخوبی پیش خواهد رفت.
لازم به ذکر است: رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلیل عارضه پروستات صبح امروز (دوشنبه) در یکی از بیمارستانهای دولتی، تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بحمدلله این عمل با موفقیت به پایان رسید.


جهت سلامتی و طول عمر پرخیر و برکت امام خامنه ای(حفظه الله) صلوات

  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۱۵
شهریور
۹۳

می‌نویسم "کانال"…

سرمایی‌ها یاد کولر می‌افتند،

دیپلمات‌ها یاد سوئز،

سیاستمداران یاد رسانه‌های ارتباط جمعی!

اما آنها که با تشنگی و عطش آشنایی دارند،

کانال برایشان واژه درد آوریست…

کانال برایشان تداعی کننده‌ی کانال کمیل وگردان حنظله است.

و تو ای دلاور خوب میفهمی من چه میگویم.


  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۱۴
شهریور
۹۳

امروز به اتفاق جایی کار میکردیم که متوجه شدم ساختمونای کناریمون متعلق به کارکنانکمیته امداد هستش کنجکاو شدم برم داخل مجتمع ها و یه نگاهی به زندگی اینایی که به داد مستحقان میرسن مثلا بندازم خلاصه ما رفتیم واقعا خیلی جالب بود مجتمع هایی بسیارشیک و بروز و مدرن  با امکانات تمام و ...  آخه چند روز پیش یادمه یکی از مسئولای کمیته امداد شهرمون تو جمع مستحقین و نیازمندان میگفت ما هم مثل شما زندگی میکنیم ما هم امکاناتمون کمتر از شما نباشه بهترم نیس و مردم پاک و ساده ی ما چنان خوشحال میشدند و باور میکردند که اره اینا لابد به ما نمیرسن ندارن که نمیرسن ... فامیل دور خیلی خوب میگفت :

اما حرف من اینجاست وقتی رئیس و مسئولای کمیته امداد رو میارن پشت دوربین چنان رقم های بزرگی رو به زبون میارن که آدم میگه خدارو شکر اینطور که اینا میگن میشه همه ینیازمندای جهان رو تامین کرد اما هیچوقت هیچکس نفهمید واقعا ایا همه ی این کمک ها برای مستحقین هزینه میشه یا که ... خدا میدونه الله و اعلم اما بنظر من اگه پول هایصدقه رو تو سطل زباله ها بندازیم زودتر به دست مستحقین میرسه تا تو صندوق صدقه مطمئنم خودتونم این اوضاع رو حقیقتا دیدید کاش به گوش مسئولین برسه این مطلب ....! (یا علی رفقـــــا)


منبع: معبر سایبری بی سنگر

  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۱۳
شهریور
۹۳
تصویر شماره 11 :

تصویر شماره 12 :

تصویر شماره 13 :

تصویر شماره 14 :

تصویر شماره 15 :

تصویر شماره 16 :

تصویر شماره 17 :


  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۱۳
شهریور
۹۳
تصویر شماره 1 :

تصویر شماره 2 :

تصویر شماره 3 :

تصویر شماره 4 :

تصویر شماره 5 :

تصویر شماره 6 :

تصویر شماره 7 :

تصویر شماره 8 :

تصویر شماره 9 :

تصویر شماره 10 :
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۱۳
شهریور
۹۳

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ابتدای این دیدار با تجلیل از شخصیت بسیار ارزنده آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان، برای شفای عاجل ایشان دعا و ضمن گرامیداشت یادِ نمایندگانی که در ماه‌های اخیر به رحمت حق رفته‌اند،  همگان را به بهره‌گیری از برکات ماه ذی‌القعده به عنوان ماه توبه و بازگشت به خداوند متعال توصیه کردند.
رهبر انقلاب اسلامی سپس به بیان تحلیل کلان از شرایط کنونی جهان، منطقه و کشور پرداختند و گفتند: تحولات کنونی حاکی از تغییر نظم جهانی ۷۰ ساله ی پایه‌گذاری شده به‌وسیله‌ی غربی‌ها اعم از اروپا و آمریکا، و شکل‌گیری نظمی جدید است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به دو پایه‌ی «فکری و ارزشی» و «نظامی و سیاسی» نظم مستقر در جهان در هفتاد سال گذشته اشاره کردند و افزودند: تحولات سالهای اخیر جهان و منطقه، آشکارا نشان می‌دهد که هر دو پایه‌ی اقتدار غرب دچار چالش و تزلزل جدی شده‌اند.

در ابتدای این دیدار آیت‌الله هاشمی شاهرودی نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقتدار روز افزون نظام اسلامی، پیروزی‌های مقاومت اسلامی در فلسطین، عراق، سوریه و لبنان را  از برکات نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: امام خمینی رحمه‌الله تنها بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در یک کشور نبود بلکه منشأ تحولی عظیم در جهان اسلام شد.
نایب‌رئیس مجلس خبرگان با اشاره به اقدامات دشمنان برای تخریب و انحراف حرکت‌های اسلامی خواستار برنامه‌ریزی دقیق جهت غلبه بر ترفندهای دشمنان شد.
همچنین آیت‌الله یزدی نایب‌رئیس دوم مجلس خبرگان، گزارشی از نشست دو روزه مجلس خبرگان ارائه کرد.


مشروح کامل خبر در ادامه مطلب


  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۱۳
شهریور
۹۳

کاربرد ماهواره در خارج :

متخصصین و دانشمندان خارج از کشور در جهت رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی و دست یافتن به اطلاعات و کمک به ملت ها و مردم در بسیاری از زمینه ها اقدام به پرتاب ماهواره به فضا می نمایند.

نتیجه استفاده از ماهواره در خارج از کشور:

رشد و شکوفایی دانش

کسب اطلاعات جدید

تبادل سریع اطلاعات

آگاهی از تهدیدات طبیعی

و ...


کاربرد ماهواره در ایران :

مردمی که ادعای روشنفکری و به قول خودشان به روز بودن می کنند برای بالا بردن سطح دانش و آگاهی خودشان اقدام به نصب ماهواره می نمایند تا از شبکه های بسیار جذاب آن کمال استفاده را ببرند.

نتیجه استفاده از ماهواره در ایران:

از بین رفتن بنیان خانواده ها

رفتار های پر خطر

فقر فرهنگی

فساد اخلاقی

و ...

 پ,ن : بعد میان داد میزنن چرا ما عقب افتاده هستیم. اول بشین فکر کن چه کسی باعث عقب افتادگی شده...


منبع: معبر سایبری فندرسک

  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۱۱
شهریور
۹۳

نماهنگ "گردان" حامد زمانی در جشن پیروزی غزه رونمایی شد.

برای مشاهده و دانلود این کلیپ از کانال ما در سایت آپارات اینجا کلیک نمائید.

برای مشاهده و دانلود این کلیپ از کانال ما در سایت آپارات اینجا کلیک نمائید.


  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)