تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

غیبت کوتاه مدت اعضای تیم سایبری پلارک

شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ

همیشه فکر میکنیم چون گرفتاریم به خدا نمیرسیم

اما در واقعیت چون به خدا نمیرسیم گرفتاریم


بالاخره بعد از اتمام مشکلات پی در پی ، دوباره به عرصه جنگ نرم بازگشتیم...

از تمام همسنگران که در این مدت با نظراتشون ابراز همدردی نمودند متشکریم.

منتظر نظرات و انتقادات سازنده شما هستیم.

التماس دعا - یا حیدرمدد

  • منتظر ظهور

نظرات  (۶)

  • ســـربــاز ولایــت
  • رفتند کربلا و مرا جا گذاشتند
    روی دلم دوباره همه پا گذاشتند
    تنها دلم به کرب و بلایی شدن خوش است
    گیرم مرا زقافله تنها گذاشتند
    این بار هم ز قافله جا ماندم ای دریغ
    خوبان چه شد بحال خودم واگذاشتند

    سلام بهمون سر بزنید یاحسین شهید
    سلام بر شما؛
    همسنگر گل؛
    من موندم چیکار کنم ! بلاگفا کلاً با عبارت "blog.ir" مشکل داره ! کاش شما داری دامنه بودید ! من پیشنهاد میکنم برید دامنه بگیرید اینطوری از خیلی از مشکلات رهایی میابید ! به http://iranic.com مراجعه کنید.
    من واقعاً شرمنده ام ولی دست من نیست ! بلاگفا هر وقت بروز میشه، یک سری کد رو به عنوان اسپم و تبلیغات و ... معرفی میکنه.
    لطفاً ببخشید ! دست من نیست ! دامنه گرفتید اطلاع بدید حتماً عمل کنم !.
    در پناه حق موفق باشید انشا الله.
    در انتظار تو چشمم همیشه بارانی ست
    و بی تو حال و هوای دلم چه طوفانی ست
    بیا که خیری از این زندگی نمی بینم
    که لحظه لحظه ی عمرم پراز پریشانی ست
    هوای خیمه ی قلبم بدون تو سرد است
    بهار،پیش دو چشمم شب زمستانی ست
    ز جاده ای که گذر کرده ای مسافرعشق
    ببین که جای قدومت چقدر نورانی ست
    دعای ندبه ی هر صبح جمعه ام آقا
    به قصد آمدن تو برای مهمانی ست
    بیا که ماه عزای شهید بی سر شد
    بیا ببار که هنگام مرثیه خوانی ست
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    با سلام و تقدیر و تشکر من باب وبلاگ زیبایتان...التماس دعای فرج
  • سید محمد حسینی یزدی
  • سلام
    با "نگاهی اجمالی به حجة البلاغ و خطبه غدیر" به روزم
    یاعلی
    سلام خداقوت...موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    از شما بابت همراهیتون سپاسگذاریم



    التماس دعا - یاحیدر مدد
  • ســـربــاز ولایــت
  • سلام خدا فوت همسنگر
    بهمون سر بزنید.... .
    مطلب جدید گذاشتید خبرمون کنید.... .
    موفق باشید یاعلی التماس دعا
    پاسخ:
    سلام ممنون همسنگر
    حتما در اسرع وقت مزاحمتون میشیم
    برای اطلاع از مطالب جدید این وبلاگ یک پیامک با محتوای 11024* به شماره 66000212047 ارسال نموده در سامانه ی اطلاع رسانی تیم سایبری پلارک عضو شوید، ضمنا ارسال پیامک های ما هیچ هزینه ای برای مخاطب ندارد.


    التماس دعا - یاحیدر مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی