تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

۸ مطلب توسط «منتظر ظهور» ثبت شده است

۱۸
خرداد
۹۴

هر قدر او آرام و بی‌سر و صدا می‌رود و می‌آید و کار‌هایش را انجام می‌دهد، بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی در مورد او، خیلی خبر‌ها هست. آن‌ها از او و سپاه تحت امرش می‌ترسند و همین ترس سرآغاز خبرهای بعدی است، آن‌ها او را تروریست می‌خوانند، بار‌ها و بار‌ها تحریمش می‌کنند، به او اتهام دخالت در امور سایر کشور‌ها را می‌زنند، او را فردی بسیار قدرتمند در عرصه سیاست خارجی جمهوری اسلامی در خاورمیانه توصیف می‌کنند، او را متهم پرونده ترور رفیق حریری می‌دانند و سرانجام آنکه، آن‌ها در کنگره امریکا، صریحاً و رسماً پیشنهاد ترور او را می‌دهند! شاید این همه تعارضات رفتاری و گفتاری برای قاسم سلیمانی تعجبی هم نداشته باشد.

 و این البته همه آن چیزی نیست که در مورد او گفته می‌شود. روزنامه انگلیسی گاردین در مورد قاسم سلیمانی می‌نویسد: «حتی کسانی که سلیمانی را دوست ندارند، او را فردی با هوش می‌دانند. بسیاری از مقامات امریکا که این چند ساله را صرف متوقف کردن سلیمانی کرده‌اند، می‌گویند مایل هستند او را ببینند و معتقدند که مبهوت کارهای او شده‌اند».

 شاید از سر همین بهت است که یکی از مقامات بلندپایه ارتش امریکا عاجزانه می‌گوید: «من اگر او را ببینم، خیلی ساده از او خواهم پرسید که از ما چه می‌خواهد؟»


 

  

 

از رابر تا بغداد

 سردار سلیمانی متولد اسفند ۱۳۳۶است. روستای کوهستانی و دورافتاده رابُر در استان کرمان در جنوب شرقی ایران زادگاه اوست که ساختاری طایفه‌ای دارد. شاید همین ویژگی و شناخت یگانه او یکی از دلایل اصلی انتخابش برای فرماندهی نیروی قدس بوده است.وی در ۱۲سالگی، پس از پایان تحصیـلات دوره پنج ساله دبستان، روستای رابُر را ترک کرد و مشغول به کار بنایی در کرمان شد و به عنوان پیمانکار در سازمان آب مشغول به کار شد و در‌‌ همان سال‌ها نیز فعالیت‌های انقلابی خود را شروع کرد.

 بنا به گفته خودش، وی پس از پیروزی انقلاب، در عین ادامه کار در سازمان آب کرمان، به عضویت مجموعه «سپاه افتخاری» که به وسیله پدر شهید قاضی تاسیس شده بود، درآمد.با شروع جنگ، وی راهی جبهه شد و کمی بعد، این جوان بسیجی فرمانده بسیجی‌های هم‌ولایتی‌اش شد و سپس لشکری از همین بسیجی‌های آفتاب سوخته کویر تشکیل داد که لشکر ۴۱ثارالله نام گرفت.با پایان جنگ، لشکر ۴۱ثارالله به فرماندهی سردار سلیمانی به کرمان بازگشت و درگیر جنگ با اشراری شد که از مرزهای شرقی کشور هدایت می‌شدند.مردم سیستان و بلوچستان و کرمان خوب می‌دانند که در سال‌های فرماندهی او، امن‌ترین دوران زندگی خود را سپری کردند.

 قاسم سلیمانی یکی از امضا کنندگان نامه تهدید آمیز فرماندهان سپاه در جریان وقایع ۱۸تیر ۱۳۷۸به محمد خاتمی رئیس جمهوری وقت ایران بود. قاسم سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس تا زمانی که به سمت فرماندهی سپاه قدس منصوب شد، با باندهای قاچاق مواد مخدر در نزدیکی مرزهای ایران و افغانستان جنگید و سال ۱۳۷۹، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فرماندهی کل قوا، او را به تهران فراخواندند و مسوولیت سپاه قدس را به او سپردند مسوولیتی که قاسم سلیمانی را به کابوسی در ذهن آمریکایی‌ها بدل کرد. آن‌ها از او و سپاه تحت امرش می‌ترسیدند و همین ترس سرآغاز توطئه‌های آن‌ها علیه سلیمانی شد.

 پس از طرح ادعاهایی واهی مبنی بر دست داشتن نیروهای ایرانی در اتفاقات داخلی سوریه، اتحادیه اروپا و آمریکا در اقدامی نام سه نفر از فرماندهان سپاه را در فهرست تحریم خود قرار داد که سلیمانی هم در آن فهرست قرار داشت.همچنین وزارت خزانه‌داری آمریکا پس از اتهام‌زنی دولت این کشور به ایران مبنی بر دخالت در توطئه انفجار سفارت عربستان در واشنگتن دوباره سلیمانی را تحریم کرد.اما ماجرا به این تحریم‌ها ختم نشد و او را متهم پرونده ترور رفیق حریری معرفی کردند و سرانجام در کنگره آمریکا، واضح و آشکار پیشنهاد ترور او را دادند.

 

منبع: وبلاگ خط امام

  • منتظر ظهور
۱۷
خرداد
۹۴
«گردان کمیل در این عملیات خط شکست و از میدان مین عریضی عبور کردیم و در کانال گیر کردیم. عمق کانال به قدری زیاد بود که شب عملیات با خودمان نردبان برده بودیم تا بتوانیم داخل کانال شویم.»
«سیدعلیرضا ربیعی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با «ساجد» با اشاره به چگونگی تشکیل گردان کمیل پرداخته است:
 لشکر27محمد رسول الله(ص) ۱۰ یا ۱۲ گردان خط شکن داشت مثل انصارالرسول، مقداد، مالک، کمیل. برخی از گردان‌ها از قبل، از زمان عملیات فتح المبین خوب جا افتاده بودند. نیروهایی که می‌آمدند از طریق آشنایی و بچه محل بودن‌هایی که با فرماندهان داشتند می‌گفتند دوست داریم بریم گردان فلانی که فرمانده‌اش آشناست و هم محل هستیم.
لذا از نظر تعداد نیرو یک گردان ما می‌شد 600 نفر، و دیگری 250نفر. شکل کار به این صورت بود. کار سازمان یافته و اینکه از بالا ابلاغ شده باشد نبود. با این حساب این جوری گردان‌ها این طور سازمان پیدا می‌کرد و می‌جنگید. در واقع شکل خاصی نداشت، ولی از حیث نیروها گردان‌ها کیفیت و کمیت را با هم داشتند.
ماجرای کانال کمیل چیست؟
این ماجرا مربوط به عملیات والفجر یک است. در آن شب ما هم حضور داشتیم. گردان کمیل همان گردانی بود که آن شب عملیات کرد. دشمن کانالی را از چزابه زده بود که نزدیک به 95 کیلومتر بود. عمق کانال چهار متر در عرض شش متر بود و طول 95 کیلومتر.
همراه بچه‌های گردان کمیل در این عملیات خط شکستیم و از میدان مین عریض عبور کردیم. عمق کانال به قدری زیاد بود که شب عملیات با خودمان نردبان برده بودیم تا بتوانیم داخل کانال شویم، ابتدا کانال دست دشمن بود، نیروهای دشمن را منهدم کردیم و می‌خواستیم از کانال برویم به ارتفاعات 112 و  214. ارتفاعات کوتاه بود اما به دلیل رملی بودن زمین حرکت به سمت ارتفاعات بسیار سخت بود.

عبور از کانال به دلیل وجود آنتنی‌های پی در پی دشوار بود. پنج روز در کانال گیر کردیم. همان جا بود که فرمانده گردان ما آقای ارسنجانی مجروح شد و رفت عقب. من و شهید تندسته و شهید سعید مهتدی بودیم. مهتدی فرماندهی را بر عهده گرفت. آتش دشمن بسیار سنگین بود. کار طوری گره خورده بود که ما دیگر نتوانستیم از این کانال عبور کنیم و جلوتر برویم. کانال به دلیل اینکه دست دشمن بود هر صد متر به صد متر آنتنی خورده بود.
دشمن وقتی فهمید ما این منطقه را گرفتیم آتش را برمنطقه متمرکز کرد. آتش سنگین، منحنی زن‌ها، تیربارچی‌ها که از کمین می‌زدند، توپ و تانک مستقیم، توپخانه‌ها همه و همه بر سر رزمندگان می‌ریخت. ماموریت ما بعد از عبور از کانال گرفتن ارتفاعات برای تثبیت عملیات بود. طول این کانال را سه گردان از لشکر 27 که  انصار، کمیل و... بودند پوشش می‌دادند.
دشمن دقیقه‌ای یک میلیون و 200 هزار گلوله داخل کانال می‌ریخت. یعنی وجب به وجب داخل کانال را آتش می‌ریخت تا مقاومت از بین برود و تانک هایشان بتوانند حرکت کنند و مواضع را پس بگیرند. بچه‌های ما در کانال لحظه به لحظه به شهادت می‌رسیدند. شدت آتش به قدری سنگین بود که مجبور بودیم داخل سنگرهای روبازی که عراقی‌ها درست کرده بودند مستقر شویم. تعداد زیادی از بچه‌های ما شهید شده بودند.
بخاطر خاک رملی منطقه گلوله‌های توپ وقتی به خاکریز اصابت می‌کرد تمام خاک‌ها را داخل کانال می‌ریخت طوری که پس از روز پنجم به قدری خاک از شدت آتش داخل کانال آمده بود که تمام آن چهار متر کانال پر شده بود و حالا ما مجبور بودیم برای اینکه دیده نشویم روی دست حرکت کنیم تا تیر نخوریم.
برای در دسترس بودن مجروح‌ها بچه‌ها را یکی یکی جمع کردیم تا محفوظ بمانند برای به عقب فرستادن. دشمن عقبه ما را هم با آتش سنگین می‌زد و پشت سر ما هم میادین مین زیادی بود که اجازه نمی‌داد آمبولانس برای انتقال مجروح‌ها حضور پیدا کند.
من هم مجروح شده بودم ولی آسیب دیدگی هم خیلی زیاد نبود و خداوند قدرتی داد تا بتوانم ایستادگی کنم. روز پنجم متاسفانه مجبور شدیم عقب نشینی کنیم. سردار همت دستور داد که برگردیم عقب و به خاطر وجود میادین مین نتوانستیم مجروح‌ها را به عقب بیاوریم. نامردها آمدند و با تانک از روی جنازه شهدا عبور کردند و خاکریزها را ریختند داخل کانال. و بعدها سال 71 بچه‌های تفحص جنازه شهدا را به کشور برگرداند.
  • منتظر ظهور
۱۷
خرداد
۹۴
رئیس پلیس فتا استان قم گفت: ازدواج‌های اینترنتی و سایت‌های همسریابی در حال تبدیل شدن به مشکلی بزرگ برای خانواده‌ها و فرزندان آنها در فضای مجازی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی موالی اظهار کرد: این گونه فعالیت‌ها موقعیتی سوء برای انجام انواع کلاهبرداری‌ها، مزاحمت‌ها، هتک حرمت و حیثیت هموطنان از طریق فریب و دسترسی به اطلاعات شخصی و خانوادگی آنان و نقض حریم خصوصی افراد به ویژه بانوان را فراهم می‌سازد.
وی افزود: اینترنتی شدن روابط اجتماعی در جامعه امروز ایران بیان کننده این واقعیت است که گپ و‌گفت‌ها و مراودات دوستانه در دنیای مجازی به طرز ناباورانه‌ای در حال تبدیل شدن به فرهنگی پذیرفته شده است.موالی ادامه داد: امروزه هموطنان ما استفاده از وسایل ارتباطی مدرن چون اینترنت و رایانه را جزء لاینفک زندگی خود می‌دانند، به طوری که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند امور روزمره و گاه ضروری زندگی خود از جمله ازدواج و تجارت را از طریق اینترنت پیگیری کنند.رئیس پلیس فتا استان قم اضافه کرد: سایت‌های همسریابی و محیط‌های گفت‌وگوی اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی بستری برای انجام این گونه فعالیت‌ها فراهم ساخته است.
موالی خاطرنشان کرد: با اینکه مراجع مسئول مانند وزارت ورزش و جوانان برنامه‌هایی برای ساماندهی سایت‌های مزبور دارند و هشدارهای متعددی نیز در این زمینه از طرف این پلیس داده شده است، اما متأسفانه هنوز کاربرانی هستند که به امید باز شدن بختشان و بدون آگاهی یا داشتن اطلاعات لازم، به عضویت این سایت‌ها در می‌آیند و دچار آسیب می‌شوند.
وی عنوان کرد: اتکا به اینترنت و فضای مجازی ممکن است در نگاه اول راهی آسان برای همسریابی تلقی شود، ولی واقعیت آن است که فضای نامطمئن مجازی می‌تواند فرصتی را برای سوء استفاده کنندگان نیز فراهم کند تا با دام‌افکنی اقدام به کلاهبرداری و فریب و آسیب به متقاضیان این خدمات کند.موالی به والدین هشدار داد و افزود: لازم است که والدین گرامی ضمن همراهی با فرزندان خود در فضای مجازی، آگاهی و دانش لازم را به ویژه به جوانان خود بدهند تا احتمال آسیب را در این فضا برای خانواده و اطرافیان خود به حداقل برسانند.
  • منتظر ظهور
۱۷
خرداد
۹۴

خبرگزاری رسمی عربستان «واس»، اعلام کرد، انصارالله یمن یک فروند موشک اسکاد به سمت شهر «خمیس مشیط» واقع در مناطق جنوبی عربستان شلیک کرده است. به گزارش ایرنا، منابع محلی یمنی اعلام کردند که صبح دیروز (شنبه) پس از شلیک موشک اسکاد توسط نیروهای مقاومت مردمی یمن به پایگاه هوایی «خمیس مشیط» صدای آژیر خطر در جنوب عربستان شنیده شد.  عربستان به دنبال شلیک این موشک پایگاه نظامی را کاملاً تخلیه کرده است. منابع سعودی ادعا کردند این موشک را رهگیری  و منهدم کرده‌اند ولی منابع یمنی این موضوع را کاملا رد می‌کنند. این در حالی است که عربستان اعلام کرد که همه پروازهای رفت و برگشت ابها و جازان به دلایل امنیتی لغو شده است. سعودی‌ها به ندرت اقدام به انتشار خسارات و تلفات خود می‌کنند آن هم با سانسور شدید آمارها.
«اسکاد» خانواده‌ای از موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد ساخت روسیه است. اگرچه در مورد نوع اسکاد شلیک شده به عربستان اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما  براساس گزارش‌های موجود، یمن از جمله کشورهایی است که  «اسکاد-بی» که رایج‌ترین مدل این موشک است و برد آن به ۳۰۰ کیلومتر افزایش و خطای آن به ۴۵ متر کاهش یافته است را در اختیار دارد. پیش از این نیز شلیک موشک‌های «زلزال» و «گراد» یمن به عربستان باعث ایجاد رعب و وحشت در مرزهای جنوبی سعودی‌ها شده بود.
از سوی دیگر درگیری‌های مرزی عربستان و یمن همچنان ادامه دارد. به گزارش واحد مرکزی خبر، سعودی‌ها به کشته شدن چهار نظامی خود در این درگیری‌ها را تأیید کرده‌اند. همزمان رسانه‌ها از آماده باش کامل پایگاه‌های سعودی در نجران و دیگر مناطق مرزی در تمام ساعات شبانه روز  خبر می‌دهند. از سوی دیگر نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در عملیات ویژه‌ای با حمله به پاسگاه الردیف سعودی‌ها توانستند کنترل خود را بر این موضع نظامی تثبیت کنند و تاسیسات و خودروهای نظامی زرهی در آن را منهدم نمایند. نیروهای سعودی اواسط ماه گذشته میلادی نیز پس از حمله نیروهای یمنی به پاسگاه مرزی «الردیف» با بیش از ده دستگاه خودروی زرهی و نفربر و تانک بازگشته بودند اما نیروهای یمنی بار دیگر این پاسگاه را به کنترل خود در آوردند. 

متجاوزان سعودی با سلاح‌های سنگین از این پاسگاه مناطق شهرهای یمن را هدف قرار می‌دادند. همچنین سه افسر و شش نظامی سعودی در جریان بمباران مراکز استقرار ارتش این کشور از سوی نیروهای کمیته مردمی یمن در جنوب شهر صامطه و شرق شهر الطوال در جیزان در مرز دو کشور کشته شدند.
این در حالی است که «سلیمان الغولی» یکی از رهبران بلندپایه جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش خواهان بازپس‌گیری استان‌های نجران، عسیر و جیزان از عربستان است. 
وی با اعلام این خبر تاکید کرد: «در حال حاضر بین اهالی نجران و انصارالله همکاری وجود دارد.»
تظاهرات گسترده در یمن
از سوی دیگر عصر جمعه صدها هزار نفر از قشرهای مختلف مردم یمن در یک تظاهرات بسیار گسترده در صنعا خواستار تحقیق بین‌المللی فوری درباره جنایات آل‌سعود در جنگ ویرانگری که علیه یمن به راه  انداخته است شدند.  شرکت کنندگان در این تظاهرات با صدور بیانیه‌ای تحت عنوان «همه با هم بر ضد تجاوز می‌ایستیم» بار دیگر مخالفت خود  را با تجاوز وحشیانه سعودی‌ها و نیز محاصره ظالمانه یمن مورد تاکید قرار دادند. براساس این بیانیه، مردم یمن اعلام کردند با آمادگی و بسیج عمومی و با تمام وسایل و امکاناتی که در اختیار دارند، با تجاوزگری سعودی آمریکایی مقابله می‌کنند.
حصر ناجوانمردانه
در همین حال سازمان‌های امدادرسان می‌گویند حصر دریایی یمن، توسط ائتلاف تحت رهبری عربستان و مورد حمایت آمریکا و انگلیس باعث شده ۲۰ میلیون نفر در این کشور فقیر عربی با کمبود آب، غذا و کمک‌های پزشکی روبه‌رو شوند. 
براساس گزارش گاردین، هم‌اکنون ۸۰ درصد از جمعیت این کشور در شرایط «فاجعه انسانی» به سر می‌برند و چنان‌که سازمان‌های امدادرسانی بین‌المللی می‌گویند حصر دریایی، وضعیت را برای آنها بیش از پیش دشوار کرده است. 
همچنین به گزارش فارس،  یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن از اعتراف افسر بازداشت شده ارتش عربستان به استخدام دزدان دریایی سومالیایی برای تدارک حملات تروریستی به یمن خبر داد. 
بنا به اظهارات «عیسی ولد حسن العمری»،عربستان اطلاعات نظامی و جغرافیایی مهمی درباره یمن در اختیار دزدان سومالیایی قرار داده تا حملات تروریستی از جمله انفجار دانشگاه صنعا را سازماندهی کنند. 

  • منتظر ظهور
۱۶
خرداد
۹۴

روز بیست و یکم خرداد 1361 مبدأ مهمی در تاریخ جبهه جهانی مقاومت محسوب می‌شود. روزی که لشکر محمد(ص) به فرماندهی حاج احمد متوسلیان وارد سوریه شدند تا سنگرهای پایداری در برابر صهیونیسم را مستحکم کنند. بنابر آنچه در تاریخ ثبت شده، اعزام قوای محمد رسول‌ا...(ص) به سوریه در سه مرحله انجام گرفت؛ در مرحله اول «احمد متوسلیان» به همراه تعدادی از نیروها عازم شدند و در حقیقت آنها رفتند تا به عنوان جلودار قوای اعزامی ایران، در دمشق زمینه را برای اعزام دیگر نیروها آماده کنند. پس‌از آن، مرحله دوم اعزام انجام گرفت و سپس مجموعه سوم را شهید «محمد ابراهیم همت» بر عهده داشت.
احمد متوسلیان در هنگامه ورود به دمشق خطاب به نیروهای اعزامی چنین گفت: «برادرها، قبل از رسیدن به اینجا، در ایران آنچه گفتنی بود، ما برای شما گفتیم. خیلی کوتاه من عرض می‌کنم، امام عزیزمان فرموده‌اند باید که اسرائیل از صحنه جهان زدوده شود (انشاءالله‌رزمندگان) و شما مردان بزرگ باید که این حرف امام عزیزمان را جامه عمل بپوشانید.»
هرچند که غالب کشورهای جهان، پروازهای خود را به دلیل شرایط بحرانی منطقه به سوریه و لبنان قطع کرده بودند، اما خلبانان متعهد نیروی هوایی ارتش، بوئینگ نیروهای اعزامی ایران را بر روی باند پرواز فرودگاه بین‌المللی دمشق بر زمین نشاندند.
نیروهای نظامی ایران موسوم به قوای محمد رسول‌ا...(ص) در حالی که هنوز غبار جهاد و شهادت‌طلبی را از جبهه‌های جنوب و غرب کشور بر سر و رو داشتند، به فرماندهی حاج احمد با سربندهای متبرک به «الیبیت‌المقدس» به طرف حرم حضرت زینب(س) عازم شدند.
مردمان داغدیده سوریه و آوارگان لبنان با فریادهای بلند آمیخته با اشک چشم فریاد می‌زدند «یا لبنان یا لبنان... هذا جیوش‌القرآن» و «خیبر خیبر یا صهیون! جیش محمد قادمون» پس از اقامه نماز در حرم حضرت زینب(س) نیروهای ایرانی عازم مسجد اموی محل نگهداری اسرای اهل بیت(س) شدند.



پس از حمله رژیم صهیونیستی به لبنان در ژوئن 1982، «الیاس سرکیس» رئیس‌جمهور لبنان در پیامی به همه دولت‌ها و مجامع جهانی درخواست امداد نظامی، غذایی و دارویی نمود. در این شرایط جز جمهوری اسلامی ایران، کشور دیگری به درخواست لبنان، پاسخ نداد. حضرت امام خمینی(ره) در پیامی ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به جنوب لبنان و سوریه فرمودند: «من کلمه مبارکه استرجاع را نه برای جنایات اسرائیل و شهادت و آسیب بسیاری از مسلمانان مظلوم جنوب لبنان عزیز می‌گویم، گرچه آن هم استرجاع دارد و نه برای شهرها و روستاهای آن کشور اسلامی که به دست جنایتکار رژیم صهیونیستی کافر اسرائیل، اشغال و خراب شده است، گرچه آن هم استرجاع دارد و نه برای آواره شدن هزاران خواهر و برادر آن محیط مظلوم اسلامی گرچه آن هم استرجاع دارد... بلکه برای بی‌تفاوتی کشورهای اسلامی یعنی حکومت‌های آنها استرجاع می‌کنم. و ‌ای کاش فقط بی‌تفاوتی بود، من استرجاع برای پشتیبانی بسیاری از حکومت‌ها از اسرائیل و صدام، این دو ولد نامشروع آمریکا می‌کنم. من و هر مسلمانی در هرجا هست، باید استرجاع کنیم برای کمک‌های مادی و معنوی دولت‌های کشورهای اسلامی به آمریکا- رأس جنایتکاران- و اسرائیل و بعث عفلقی که پیاده‌کننده منویات شوم آمریکا و صهیونیسم جهانی است.»
رهبر معظم انقلاب که در آن زمان رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی دفاع بودند پیغام دادند که حاج احمد متوسلیان خدمتشان برود. احمد متوسلیان همراه با محسن رضایی می‌روند به دیدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای. رئیس‌جمهور وقت به احمد می‌گویند که باید به لبنان بروید. محسن رضایی می‌گوید: «آقا تاکنون بارها آن جملاتی راکه احمد در آن ملاقات به کار برده نقل کرده‌اند.» حاج احمد در ملاقات با آقا می‌گوید: «یعنی خداوند متعال ما را انتخاب کرده که برویم با اسرائیلی‌ها بجنگیم؟ آقا فرمودند: بله! شما نماینده نظام هستید، بروید آنجا و جلوی آنها را سد کنید...»


به این ترتیب بخشی از تیپ محمد رسول‌الله به فرماندهی حاج احمد متوسلیان مأمور رفتن به سوریه و لبنان شدند. روز 21 خرداد ماه 1361 اولین مرحله اعزام انجام شد. حاج احمد متوسلیان، نیروهایش را با آموزش‌های چریکی و رزم‌آوری تربیت کرده بود. سوابق این نیروها در کردستان، عملیات‌های فتح‌المبین و الی بیت‌المقدس بر همه آشکار بود، بنابراین آنها برای نبرد در برابر دشمن صهیونیستی انتخاب شدند.
نیروها به پادگانی در حومه دمشق به نام «زبدانی» منتقل شدند تا آماده رفتن به لبنان شوند اما به‌زودی معلوم شد هدف از حمله اسرائیل به لبنان دور کردن ایران از حملات بیشتر علیه رژیم بعث عراق پس از آزادسازی خرمشهر است. سوری‌ها هم با وقت‌کشی نشان دادند اهل جنگ نیستند. حکمت آن عزیمت بدون جنگ سالها بعد معلوم شد. احمد متوسلیان، نیروهای سوری را همان زمان به ضعف‌هایشان آگاه کرد. از جمله اینکه به آنها گفته بود در برابر هواپیماهای اسرائیلی مقاومت کنید یا میزان مهمات شما کم است باید آن را افزایش دهید. مهم‌تر از همه اینکه آنها دریافتند راز رزمندگی و جنگاوری نیروهای ایرانی در اعتقاد عمیق به باورهای اسلامی و شیعی است که موجب شده نیروهایی مقاوم بار بیایند.
قوای محمد در لبنان، پایه‌گذار حزب‌الله شدند و این هم راهی بود برای اینکه سوری‌ها بدانند که راه مقابله با رژیم صهیونیستی و ایادی آن چگونه است. سالها بعد وقتی ایادی آمریکا و رژیم صهیونیستی، سوریه را به میدان جنگ تبدیل کردند، فرهنگی که حاج احمد متوسلیان پایه‌گذار آن بود، این کشور را در برابر دشمنانش پیروز کرد. 

  • منتظر ظهور
۳۰
شهریور
۹۳

برای مشاهده و دانلود پوسترها در اندازه اصلی ، بر روی تصاویر کلیک نمائید.

برای مشاهده سایر پوستر ها به ادامه مطلب بروید


  • منتظر ظهور
۲۹
شهریور
۹۳

همیشه فکر میکنیم چون گرفتاریم به خدا نمیرسیم

اما در واقعیت چون به خدا نمیرسیم گرفتاریم


بالاخره بعد از اتمام مشکلات پی در پی ، دوباره به عرصه جنگ نرم بازگشتیم...

از تمام همسنگران که در این مدت با نظراتشون ابراز همدردی نمودند متشکریم.

منتظر نظرات و انتقادات سازنده شما هستیم.

التماس دعا - یا حیدرمدد

  • منتظر ظهور
۱۶
شهریور
۹۳

آنکه در صحن به دنبال شـــفا آمده بود *** با نگاهی به ضریح تو مسیـــحا برگشت

زائری گفت چرا اشــک ندارم آقا!؟ *** نگهش کردی و با دیده ی دریـــا برگشت..

بسم رب الحیدر کرار(ع)

به گزارش خبرنگار قسم از پایگاه بسیج 24 شهید صوفی، صفحه ی رسمی این پایگاه در سایت قسم ناحیه شهید محلاتی در تاریخ 1393/06/16 مصادف با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک نور ولایت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) راه اندازی شد.

انشالله با عنایات پروردگار و حضرت صاحب الزمان(عج) فعالیت خود را در جبهه ی جنگ نرم آغاز کرده و همگام با ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) در این عرصه قدم برمیداریم.

ضمنا به اطلاع کلیه بسیجیان و همسنگران محترم میرساند این صفحه جهت اطلاع رسانی برنامه ها و ارائه گزارشات پایگاه می باشد.

پایگاه شهید حبیب اله صوفی ضمن تبریک ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) از کلیه عزیزان جهت استفاده از مطالب این صفحه دعوت به عمل می آورد.

* شعری زیبا به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) تقدیم به تمام بازدیدکنندگان محترم:


کوری آمد وسط صحن تو، بینـــا برگشت *** یک زن ویلچـــری، روی دوتا پا برگشت
کافـــرى تا به ضریح تو نگاهش افتاد  *** سجده ای کرد سپس شیعــــه ی مولا برگشت

خسته بود از همه ی آینــــه ها... تا اینکه *** زشت آمد، متحـــول شد و زیبا برگشت... 

آنکه در صحن به دنبال شـــفا آمده بود *** با نگاهی به ضریح تو مسیـــحا برگشت 
زائری گفت چرا اشــک ندارم آقا!؟ *** نگهش کردی و با دیده ی دریـــا برگشت.. 
یک جوان حاجــــتش این بود: که زن میخواهم! *** رفت... تا اینکه شبی پیش تو بـابـا برگشت 
به گمانم که به طـــور تو مشرف شده بود *** آنکه با معجزه و با ید بیـــضا برگشت 
صبح درقامت یک مرد گـــدا رفت حرم *** ظهر نزدیک اذان بود که "آقــــا" برگشت...
جبرئیل آمده بود از وسط عـــرش؛ حرم *** دوسه تا فــــرش تکان داد و به بالا برگشت...
نفس خادمتان خورد به آن نصــــرانی *** در حرم شیعـــــه شد، از مذهب ترسا برگشت
زائـــری بود مردد جلوی ترمینال... *** مشکلی داشت از اول به خدا با "برگشــــت"

مأخذ شعر

  • منتظر ظهور