تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

۵۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۱
ارديبهشت
۹۳
در آستانه سالروز فتح خرمشهر، صبح امروز مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) با حضور فرمانده کل قوا برگزار شد .رهبر انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع):ملت ایران اثبات کرد که بدون آمریکا میتوان عزت و پیشرفت داشت.آنها از این عصبانی شده اند! به قول شهید بهشتی از این عصبانیت بمیرند.
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۹
ارديبهشت
۹۳
افسران جانباز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۹
ارديبهشت
۹۳
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۹
ارديبهشت
۹۳
با سلام لطفا برای مبارزه با نهضت علیه حجاب با شعار ((آزادی یواشکی)) که زنان را ترغیب به برداشتن حجاب خود میکند ما هم با شعار (((من آزادانه حجاب را برگزیده ام))) به مبارزه بر خیزیم. خواهشا از دوستانی که در فیسبوک صفحه دارند میخواهم صفحه ای با این نام درست کنند و در تمام صفحات اجتماعی داخلی و خارجی با سر دادن این شعار مبارزه را علیه این کوردلان شروع کنیم.  منبع: افسران
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۹
ارديبهشت
۹۳
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۹
ارديبهشت
۹۳
منبع: افسران
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۹
ارديبهشت
۹۳
مدت زیادی از ساخت صفحه ای در فیسبوک با نام "آزادی های یواشکی زنان در ایران" (که هدفی جز بی بندوباری و زیر پا گذاشتن مرزهای اخلاقی نداشت) نمیگذرد که حالا باید شاهد صفحه ی دیگری بانام "آزادی های یواشکی مردان در ایران" در فیسبوک باشیم.توطئه گران خارجی و برخی از افرادی که برای ضربه زدن به دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش میکنند به این صفحه فیس بوک روی خوش نشان دهند و حتی به رواج این صفحه نیز بپردازند. شایسته نیست که برخی افراد در جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند و به توسعه بی حجابی و بد حجابی بپردازند. حجاب به زنان آرامش و عزت و بزرگ منشی میبخشد و این بر کسی پوشیده نیست. کسانی که برای این قبیل صفحات تصاویر بی حجاب و به قول خودشان ازادی های یواشکی شان را میفرستند باید بدانند با این کار فقط و فقط شخصیت بزرگ و قدر و منزل خود را به بهایی بسیار ناچیز به کسانی میفروشند که کمتر شناختی نسبت به دین مبین اسلام و برنامه زندگی انسان ها دارند.
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۹
ارديبهشت
۹۳
می دونی ....!!تا نچشند، نمی فهمند...چادر یک تکه پارچـه نیست ...چادر انتخاب خـداست بـرای زن و انتخاب زن برای خدا.... .چادرت ارزش است ، باور کن و با افتخار سرت کن..... .منبع: سرباز ولایت
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۸
ارديبهشت
۹۳
در حال حاضر بیش از ۸میلیون و ۵۰۰ هزار صندوق صدقات در سراسر کشور نصب است که بنا به گفته یکی از مسئولان کمیته امداد بیشتر از ۷۰درصد مبالغ صندوق‌ها سرقت می‌شود. این معضل، کمیته امداد را بر آن داشت که تا پایان سال ۱۳۹۰صندوق‌های دیجیتالی را جایگزین صندوق‌های فعلی کند، اما تا کنون تنها ۲۰۰ صندوق دیجیتالی شده است و سرقت‌ها با قدرت تمام در حال فراگیر شدن است! در دو، سه سال اخیر صندوق‌های صدقات نیز از گزند سارقان که بیشتر معتاد و کارتن‌خواب هستند در امان نمانده‌اند و به شیوه‌های مختلفی اقدام به سرقت از صندوق‌های صدقات کرده‌اند. به این صورت که در قدم اول شکاف مخصوصی که برای انداختن سکه یا اسکناس روی صندوق‌ها وجود دارد را گشاد می‌کردند. بعد با سیم مفتول و ترکه‌ای که مواد چسبنده‌ای مانند آدامس به سر آن می‌زدند، سیم مفتول یا ترکه را وارد صندوق کرده و به اسکناس‌های در‌شت می‌چسباندند و اسکناس‌ها را از صندوق‌ها بیرون کشیده و سرقت می‌کردند. با لو رفتن این ترفند، در مرحله بعد سارقان اقدام به چسبناک کردن شکاف مخصوص انداختن اسکناس می‌کردند که با این شیوه اسکناس در مدخل ورودی شکاف مخصوص گیر کرده و سارقان بدون احتیاج به باز کردن شکاف به راحتی اسکناس‌ها را بیرون کشیده و سرقت می‌کردند.متاسفانه حتی در بعضی موارد دیده شده برخی از ماموران نیروی انتظامی این تصاویر را مشاهده می کنند اما هیچ اقدامی برای بازداشت اینجور افراد انجام نمی دهند.
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۸
ارديبهشت
۹۳
پیکرهای مطهر دو شهید گمنام صبح روز 25 اردیبهشت 1393 بر دستان مردم شهید پرور تهران تشییع و در بوستان نارنج منطقه ۱۴ تهران واقع در خیابان نبرد به خاک سپرده شدند.برای مشاهده ادامه تصاویر به ادامه مطلب بروید
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)