تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

۳۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۳۱
مرداد
۹۳

امیر المؤمنین علیٌّ علیه‏السلام

مِن کتابهِ لمحمّدِ ابنِ أبیبکرٍ: اِرتَقِبْ وقتَ الصَّلاةِ فَصَلِّها لِوَقتِها ، ولا تَعَجَّلْ بها قَبلَهُ لِفَرَاغٍ ، ولا تُؤخِّرْها عَنهُ لِشُغلٍ.


(امام على علیه ‏السلام):

- در نامه خود به محمّد بن ابى بکر- : مراقب وقت نماز باش و آن را به هنگام بخوان ، نه به دلیل بیکارى آن را پیش از موقع بخوان و نه به سبب کارى آن را از وقتش به تأخیر انداز.

تا حالا متوجه این قضیه شدی که چرا بعضی مواقع نسبت به انجام بعضی از کارها استرس داریم که به موقع انجام بشه..!؟ مثلا از مدت ها قبل منتظر رسیدن موعد بازی استقلال و پیروزی هستیم...!؟ یا مثلا در وقتی معین منتظر اعلام نتایج یک مسابقه و یا هر چیز دیگه ای...
دلیلش هم اینه که اونا برامون مهم هستن و نمی خواهیم فرصتی رو که برامون ایجاد شده رو از دست بدیم. درباره نماز اول وقت هم همین طوره... برای حفظ نماز اول وقت اول از همه باید انگیزه و اهمیت برپایی اونو تو خودمون تقویت کنیم...!

برپایی و اقامه نماز، در واقع ارتباط با بهترین و نزدیکترین کسیه که تو زندگی داریم و هر وقت کاری پیش میاد میریم سراغش...! اما چرا فقط باید موقع گرفتاری هامون بهش توجه کنیم...!؟ نمازی که اول وقت خونده بشه، در واقع از توجه و اهمیتیه که ما برای بهترین دوست زندگیمون قائل هستیم.



پی نوشت: خب اینجا جا داره یه تلنگر هم به برخی از مسئولین کشور بزنیم ، استیضاح یک وزیر و نظارت داشتن بر کار افراد بلند پایه مملکت هم خیلی خوبه و همینجا به تمام مجلس نشینان خسته نباشید میگیم اما باوجود که این همه پیامبران و ائمه اطهار تاکید بر نماز اول وقت دارند و به قول دوستان: "در وقت نماز حتی طواف خانه خدا هم تعطیل است." چرا بعضی مواقع در بین برخی از سیاستمداران ، ما باید شاهد این باشیم که به بهترین دوست زندگیشون کم توجهی میکنند و در زمان استیضاح یک وزیر نماز اول وقت رو به عقب میاندازند؟

به خدا نگوییم مشکلات بزرگی داریم ، به مشکلات بگوییم خدای بزرگی داریم

  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۳۰
مرداد
۹۳
سامانه‌ی پیام کوتاه تیم سایبری پلارک افتتاح و جهت اطلاع از به روز رسانی های وبلاگ در اختیار عموم علاقمندان قرار گرفت:
شایان ذکر است:
1- دریافت پیامک برای شما عزیزان رایگان می باشد.
2- علاقه‌مندان در سراسر کشور می‌توانند با ارسال یک پیامک با محتوای 11024* به شماره 66000212047 در این سامانه عضو شوند.
3- برای لغو عضویت نیز باید کلمه "لغو دریافت پیامک" را به شماره 66000212047 ارسال نمایند.

  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۹
مرداد
۹۳

با افزایش ناآرامی‌ها در شهر فرگوسن آمریکا، فرماندار ایالت میسوری دستور برقراری ساعت منع آمد و شد (حکومت نظامی) صادر کرده است.

درگیری از آنجا شروع شد که روز شنبه گذشته، یک پلیس سفیدپوست با شلیک چند گلوله مایکل براون، نوجوان تنومند سیاهپوست را که به تازگی از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده بود به قتل رساند. شاهدان عینی می‌گویند مامور پلیس "بی‌توجه" به دست‌های مایکل براون که به نشانه تسلیم بالای سرش رفته بوده، به او شلیک کرده است.

اکنون اعلام وضعیت فوق العاده و برقراری ساعات منع آمد و شد پس از آن صادر می‌شود که در دو شب گذشته پلیس ایالتی مسئولیت کنترل سنت لوئیس را بر عهده گرفته بود.تصاویر ارسالی از این منطقه آن را همچون یک "منطقه جنگی" روایت می‌کند. پلیسِ تا دندان مسلح در این تصاویر در برابر معترضانی صف کشیده که نشانی از قصد بازگشت به خانه را ندارند.




پی نوشت: در سال 88 در ایران ۸ ماه در پایتخت ایران فتنه و آشوب و اغتشاش شد (با حمایت آمریکا) ولی حتی برای یک دقیقه هم حکومت نظامی اعلام نشد ؛ اما امروز در شهر کوچک آمریکا، اعتراضات به ۸ روز نرسیده، حکومت نظامی اعلام شده است!

در آمریکا برای گرفتن حقشان، دست به اعتراض زدند
در ایران بخاطر تهمت و افترای ناحق، دست به اعتراض غیر قانونی زدند!

آزادی را احساس کنید!

  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۷
مرداد
۹۳

امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانـت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خــدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر تدین.«یا ایّها الّذین امَنوا ، امِنوا» به شـــــــــــــــــــــــما قول می دهم چنانچه با همان نیات روزهای نخستین قیام شمشیر بزنید پیروزید و بر دشمن مزور غلبه می کنید. در میان شـــــــــــما هستند کسانی که احیانا قصد تسلیم دارند. مـــــــــــــــن بیعتم را از ایشان بر می دارم و اتمام حجت می کنم تزویــــــــــــر به شما امــــان می دهد تا مقاومتتان را بشکنــد،پس از غلبه شک نکنید ،گردنتان را خواهد شکست.


  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۵
مرداد
۹۳


برای مشاهده حکمت های 1 تا 5 به ادامه مطلب مراجعه نمائید.


  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۴
مرداد
۹۳

با سلام خدمت همسنگران و بازدید کنندگان محترم

برای تعدادی از دوستان سوالاتی پیش اومده بود درمورد اینکه تیم سایبری پلارک یعنی چی؟ یا اینکه این تیم از کجا و چگونه تاسیس شده شایدم بخواهند تاریخچه ای این تیم رو بدونند.

 

خب در مرحله اول به سراغ معنی واژه های نام این وبلاگ (تیم سایبری پلارک) میرویم:

تیم:

گروهی مرکّب از دو نفر یا بیشتر که برای یک هدف مشخص تلاش می‌کنندمثال: تیم پزشکی. که تیم ما متشکل از 22 نفر هست. و هرکس وظیفه خودش را انجام میدهد.

سایبر "ی" 

واژه سایبر از لغت یونانی Kybernetes به معنی سکاندار یا راهنما مشتق شده است. نخستین بار این اصطلاح "سایبرنتیک" توسط ریاضیدانی به نام نوربرت وینر Norbert Wiener در کتابی با عنوان "سایبرنتیک و کنترل در ارتباط بین حیوان و ماشین" در سال 1948 بکار برده شده است. سایبرنتیک علم مطالعه و کنترل مکانیزم ها در سیستم‌های انسانی، ماشینی (و کامپیوتر ها) است.

سایبر پیشوندی است برای توصیف یک شخص، یک شی، یک ایده و یا یک فضا که مربوط به دنیای کامپیوتر و اطلاعات است. در طی توسعه اینترنت واژه های ترکیبی بسیاری از این کلمه سایبر بوجود آمده است که به تعدادی از آنها اشاره می‌کنیم:

فضای سایبر(Cyberspace)، شهروند سایبر (Cybercitizen)، پول سایبر (‍Cybercash)، فرهنگ سایبر (Cyberculture)، راهنمایی فضای سایبر (CyberCoach)، تجارت سایبر (Cyberbussiness)، کانال سایبر (Cyberchannel) و ....

پلارک:

به عنوان گل سر سبد این تیم ، نام یک شهید لازم بود. با توجه به عنایات شهید سید احمد پلارک و پس از انجام رای گیری بین اعضای این تیم نام خانوادگی این شهید به عنوان نماد اصلی این تیم سایبری تعیین شد (شایان ذکر است هنگامی که پیکر آن شهید را در بهشت زهرا  تهران، در قطعه 26 به خاک می‌سپارند، همیشه بوی گلاب تا چند متر اطراف مزار این شهید احساس می‌شود و نیز سنگ قبر این شهید همیشه نمناک می‌باشد به‌طوری که اگر سنگ قبر شهید پلارک را خشک کنید، از آن طرف سنگ از گلاب مرطوب می شود)


تاریخچه و نحوه ی تاسیس تیم:

تیم سایبری شهید سید احمد پلارک  در سال 1390 همزمان با دهه ی مبارک فجر،  زیر نظر واحد عملیات روانی پایگاه بسیج شهید صوفی افتتاح گردید.

که در همان ابتدا نسبت به راه اندازی یک پایگاه اینترنتی در سیسنم وبلاگدهی بلاگفا اقدام نمود اما بعد از گذشت مدت زمانی و عدم همکاری نیروها این وبلاگ تعطیل شد.

در سال 1392 با ورود نیروهای جدید به واحد عملیات روانی نسبت به راه اندازی وبلاگ جدیدی در سیستم وبلاگدهی میهن بلاگ اقدام شد و با توجه به عدم همکاری مدیریت سیستم میهن بلاگ با این تیم ، این وبلاگ در تاریخ 14 مرداد 1393 به نشانی اینترنتی www.pct24.blog.ir  منتقل شد.

  

تا به حال حدود 500 مطلب در قالب موضوعات ذیل به علاقه مندان ارائه کرده ایم:

1- تفهیم معنا و مفهوم ولایت فقیه به مخاطب

2- گزارش اخبار جهان اسلام

2- جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و روش های مقابله با آن

4- شناخت ادیان شیطانی و فرقه های ظاله و پیروان آن

5- هشدارهای امنیتی در موضوعات مختلف کامپیوتر (ویندوز، مرورگرهای اینترنت، روش های هک از طریق: » باج افزار، ایمیل، بدافزار، کلیپ و موزیک های قابل دانلود و سایر موضوعات مهم در باب امنیت کامپیوتر« چت باکس ها و .... )

6- شناخت بهتر و دقیق تر کشورهای استعمارگر

7-  زندگینامه و جملات قصار بزرگان جهان اسلام ((ائمه اطهار(سلام ا... علیها) ، صالحین ، شهدا ، رهبران حکومت های اسلامی و .....))

و.......


هر گونه اظهار نظر مخالف و یا نظر توهین آمیز علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ، امام خمینی(ره) ، رهبرمعظم انقلاب ، شهدا

 و یا مسولین با نام و یا نشانی "تیم سایبری پلارک" توطئه دشمن است.


انشالله با عنایات امام عصر حضرت مهدی (عج) و با همکاری سایر همسنگران محترم ؛ بتوانیم در آینده نزدیک یکی از بهترین افسران عرصه ی جنگ نرم و مایه افتخار و سرافرازی امام خامنه ای(مدظله العالی) باشیم.


«باتشکر از همکاری و همراهی شما عزیزان»

منتظر نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما هستیم....

التماس دعا - مدیریت تیم سایبری پلارک


  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۳
مرداد
۹۳

خواهرم ! 
شما خسته نشدی از جلوه نمایی تن در بازار اسیران هوی و هوس ؟! خسته نشدی از حقارت و ضلالت ... ؟! 
خسته نشدی از خون کردن دل مهدی فاطمه ؟! 



خسته نشدی از عهد شکنی های پیاپی ات با خداوند ...

... مرگت که رسید ؛ 
جسمی که سالها مایه ی فخر فروشی و جذب نگاه های هرزه بوده رهایت میکند ...


آنوقت تو هستی و کوهی از گناه ! 
تو هستی نگاه های تحقیر آمیز...
تو هستی و نگاه های اهل بیت و شهدا...
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۲
مرداد
۹۳

گوگل رسما اعلام کرده از این پس سایت‌هایی که داده‌های بازدیدکنندگانشان را رمزگذاری نکنند رتبه بندی نازلی را از سوی جستجوگر این شرکت دریافت می‌کنند.
 
به نقل از پی سی ورلدٰ،‌ گوگل مدعی است از این طریق می‌توان سایت‌های اینترنتی را وادار کرد تا مسائل امنیتی را جدی‌تر بگیرند و به حفاظت از داده های شخصی کاربران در برابر هکرها و مجرمان آنلاین بیشتر اهمیت دهند.
 
گوگل از سایت های اینترنتی خواسته تا لایه محافظ امنیتی موسوم به TLS) Transport Layer Security) را اضافه کنند تا از این طریق از یک گواهی امنیتی برای رمزگذاری ترافیک ردوبدل شده میان کاربر و سایت مورد بازدید استفاده شود.
 


بر اساس اعلام گوگل موتور جستجوگر آن در زمان اسکن کردن وب سایت ها مشخصات متنوعی را در نظر می گیرد که از جمله آنها می توان به محتوای هر سایت؛ چینش اجزا، وضعیت لینک ها و ... اشاره کرد. اما از این به بعد علاوه بر این مساله به وضعیت رمزگذاری داده ها یا https هم توجه می‌شود.
 
در سال های اخیر ضعف رابط برنامه نویسی کاربری بسیاری از سایت ها و به خصوص سایت های مشهور موجب شده تا داده های حساس و شخصی بسیاری از کاربران به سرقت برود و علیرغم وقوع این مشکل هنوز هم مدیران تعدادی از سایت های اینترنتی تلاش جدی برای رفع مشکل یاد شده به عمل نمی آورند.


مأخذ

  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۲
مرداد
۹۳

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار وزیر امور خارجه، سفیران و مسئولان نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور، دستگاه دیپلماسی کشور را مدافعان خط مقدم دفاع از اهداف، منافع ملی و سرمایه‌ی ملی ایرانیان خواندند و ضمن تبیین ویژگی‌های دیپلماسی ایرانی و ضرورت دیپلماسی فعال و هوشمند در دوران بسیار مهم گذر به نظم جدید جهانی سخنان مهمی را در بی‌فایده بودن تعامل با آمریکا بیان کردند.
ایشان در تبیین اهمیت کار دیپلماسی افزودند: یک دیپلماسی هوشمندانه و فعال می‌تواند دستاوردهای بسیار مهم سیاسی، اقتصادی، انسانی و اجتماعی به همراه بیاورد که با هیچ حرکتی از جمله جنگ‌های پرهزینه و پرخطر نیز حاصل نمی‌شود و این واقعیت نشان‌دهنده‌ی وزن و جایگاه دستگاه دیپلماسی در مجموعه‌ی مدیریت یک کشور است.



حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رویدادهای چندین سال اخیر در منطقه را نشان‌دهنده‌ی واقعیت یاد شده خواندند و خاطرنشان کردند: قدرت‌هایی تلاش کردند با زور و اسلحه منافع خود را تأمین کنند که ناکام ماندند اما کسانی با ظرافت، هوشمندی و تحرک، توانستند منافع خود را به‌خوبی تأمین کنند.
رهبر انقلاب، وزارت خارجه را ارتش منظم دیپلماسی کشور خواندند و افزودند: در مسئله سیاست خارجی، دستگاه‌های دیگری هم مؤثرند اما وزارت خارجه به عنوان یک سازمان موظف و ارتش منظم، مسئولیت اصلی را بر عهده دارد.
ایشان در تشریح شروط و لوازم یک دیپلماسی موفق، بر ضرورت تعیین دقیق و صریح هدف‌ها تأکید کردند و افزودند: برخی اهداف آرمان‌های بزرگ و ملی هستند، برخی راهبردی و منطقه‌ای به شمار می‌روند و بعضی دیگر مقطعی و موضعی هستند که این اهداف در همه‌ی سطوح باید دقیقاً مشخص باشد تا همه‌ی عناصر فعال در دیپلماسی در ستاد و صف، وظایف خود را به‌خوبی بدانند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «سازماندهی مناسب» را شرط دوم دیپلماسی موفق برشمردند و افزودند: این سازماندهی باید با نگاه به اهداف و با توجه به قابلیت‌ها انجام شود.


  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)
۲۰
مرداد
۹۳

به گزارش فرهنگ نیوز ، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز مهمان مرکز مطالعات وزارت امور خارجه بود تا برای سفرا و رؤسای نمایندگانی‌های ایارن در خارج از کشور سخنرانی کند.

او در این نشست در حوزه های مختلف اظهار نظر پرداخت و سخنان مهمی در نقد انتقاد منتقدان به توافق هسته‌ای و مذاکرات با ۵+۱ پرداخت.

رئیس جمهور امروز در مهمترین بخش از سخنانش، بدون اینکه اشاره به شخصی بکند، برخی را "بزدل سیاسی" خطاب کرد و گفت: یک عده شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی‌اند؛ هر وقت می‌خواهد مذاکره شود یک عده می‌گویند داریم می‌لرزیم؛ خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید.

"عده‌ای در داخل تعامل‌هراسی می‌کنند و می‌گویند چرا به یک خارجی نزدیک شدید؟ می‌گویند خارجی‌ها الکتریسیته خطرناکی دارند، به آنها نزدیک نشوید! یک آقایی می‌گوید هر موقع با خارجی‌ها مذاکره کردیم دچار شکست شدیم. این همه امام و رهبری فریاد زدند خودباوری و اعتماد به نفس؛ این است اعتماد به نفس افرادی که تعامل‌هراسی می‌کنند"؛ این هم بخش مهم دیگری از سخنان امروز رئیس جمهور در جمع سفرای ایران در خارج از کشور بود.

اما، پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری سخنان امروز حجت‌الاسلام روحانی را در دو بخش برگزیده سخنان و مشروح سخنان رئیس‌جمهور منتشر کرده است اما یکی از تندترین بخش از سخنان رئیس جمهور که خطاب به منتقدان مذاکرات هسته‌ای گفته بود، "خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید" را حذف و به جای آن این جمله به این شکل تغییر داده است: "بروید یک جای گرم برای لرزه تن‌تان پیدا کنید".



جمله رئیس‌جمهور در خبر اول منتشره شده





جمله رئیس‌جمهور در مشروح سخنان تغییر کرده است
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)