تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

شلیک نخستین موشک اسکاد به مراکز نظامی عربستان

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ

خبرگزاری رسمی عربستان «واس»، اعلام کرد، انصارالله یمن یک فروند موشک اسکاد به سمت شهر «خمیس مشیط» واقع در مناطق جنوبی عربستان شلیک کرده است. به گزارش ایرنا، منابع محلی یمنی اعلام کردند که صبح دیروز (شنبه) پس از شلیک موشک اسکاد توسط نیروهای مقاومت مردمی یمن به پایگاه هوایی «خمیس مشیط» صدای آژیر خطر در جنوب عربستان شنیده شد.  عربستان به دنبال شلیک این موشک پایگاه نظامی را کاملاً تخلیه کرده است. منابع سعودی ادعا کردند این موشک را رهگیری  و منهدم کرده‌اند ولی منابع یمنی این موضوع را کاملا رد می‌کنند. این در حالی است که عربستان اعلام کرد که همه پروازهای رفت و برگشت ابها و جازان به دلایل امنیتی لغو شده است. سعودی‌ها به ندرت اقدام به انتشار خسارات و تلفات خود می‌کنند آن هم با سانسور شدید آمارها.
«اسکاد» خانواده‌ای از موشک‌های بالستیک کوتاه‌برد ساخت روسیه است. اگرچه در مورد نوع اسکاد شلیک شده به عربستان اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما  براساس گزارش‌های موجود، یمن از جمله کشورهایی است که  «اسکاد-بی» که رایج‌ترین مدل این موشک است و برد آن به ۳۰۰ کیلومتر افزایش و خطای آن به ۴۵ متر کاهش یافته است را در اختیار دارد. پیش از این نیز شلیک موشک‌های «زلزال» و «گراد» یمن به عربستان باعث ایجاد رعب و وحشت در مرزهای جنوبی سعودی‌ها شده بود.
از سوی دیگر درگیری‌های مرزی عربستان و یمن همچنان ادامه دارد. به گزارش واحد مرکزی خبر، سعودی‌ها به کشته شدن چهار نظامی خود در این درگیری‌ها را تأیید کرده‌اند. همزمان رسانه‌ها از آماده باش کامل پایگاه‌های سعودی در نجران و دیگر مناطق مرزی در تمام ساعات شبانه روز  خبر می‌دهند. از سوی دیگر نیروهای ارتش یمن و کمیته‌های مردمی در عملیات ویژه‌ای با حمله به پاسگاه الردیف سعودی‌ها توانستند کنترل خود را بر این موضع نظامی تثبیت کنند و تاسیسات و خودروهای نظامی زرهی در آن را منهدم نمایند. نیروهای سعودی اواسط ماه گذشته میلادی نیز پس از حمله نیروهای یمنی به پاسگاه مرزی «الردیف» با بیش از ده دستگاه خودروی زرهی و نفربر و تانک بازگشته بودند اما نیروهای یمنی بار دیگر این پاسگاه را به کنترل خود در آوردند. 

متجاوزان سعودی با سلاح‌های سنگین از این پاسگاه مناطق شهرهای یمن را هدف قرار می‌دادند. همچنین سه افسر و شش نظامی سعودی در جریان بمباران مراکز استقرار ارتش این کشور از سوی نیروهای کمیته مردمی یمن در جنوب شهر صامطه و شرق شهر الطوال در جیزان در مرز دو کشور کشته شدند.
این در حالی است که «سلیمان الغولی» یکی از رهبران بلندپایه جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که این جنبش خواهان بازپس‌گیری استان‌های نجران، عسیر و جیزان از عربستان است. 
وی با اعلام این خبر تاکید کرد: «در حال حاضر بین اهالی نجران و انصارالله همکاری وجود دارد.»
تظاهرات گسترده در یمن
از سوی دیگر عصر جمعه صدها هزار نفر از قشرهای مختلف مردم یمن در یک تظاهرات بسیار گسترده در صنعا خواستار تحقیق بین‌المللی فوری درباره جنایات آل‌سعود در جنگ ویرانگری که علیه یمن به راه  انداخته است شدند.  شرکت کنندگان در این تظاهرات با صدور بیانیه‌ای تحت عنوان «همه با هم بر ضد تجاوز می‌ایستیم» بار دیگر مخالفت خود  را با تجاوز وحشیانه سعودی‌ها و نیز محاصره ظالمانه یمن مورد تاکید قرار دادند. براساس این بیانیه، مردم یمن اعلام کردند با آمادگی و بسیج عمومی و با تمام وسایل و امکاناتی که در اختیار دارند، با تجاوزگری سعودی آمریکایی مقابله می‌کنند.
حصر ناجوانمردانه
در همین حال سازمان‌های امدادرسان می‌گویند حصر دریایی یمن، توسط ائتلاف تحت رهبری عربستان و مورد حمایت آمریکا و انگلیس باعث شده ۲۰ میلیون نفر در این کشور فقیر عربی با کمبود آب، غذا و کمک‌های پزشکی روبه‌رو شوند. 
براساس گزارش گاردین، هم‌اکنون ۸۰ درصد از جمعیت این کشور در شرایط «فاجعه انسانی» به سر می‌برند و چنان‌که سازمان‌های امدادرسانی بین‌المللی می‌گویند حصر دریایی، وضعیت را برای آنها بیش از پیش دشوار کرده است. 
همچنین به گزارش فارس،  یکی از رهبران جنبش انصار الله یمن از اعتراف افسر بازداشت شده ارتش عربستان به استخدام دزدان دریایی سومالیایی برای تدارک حملات تروریستی به یمن خبر داد. 
بنا به اظهارات «عیسی ولد حسن العمری»،عربستان اطلاعات نظامی و جغرافیایی مهمی درباره یمن در اختیار دزدان سومالیایی قرار داده تا حملات تروریستی از جمله انفجار دانشگاه صنعا را سازماندهی کنند. 

  • منتظر ظهور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی