تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

شیوه ی مسخره ی کمک به بیماران

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ق.ظ

چالش سطل یخ یا کارزار آب یخ (به انگلیسی: Ice Bucket Challenge) فعالیتی است که شامل ریختن یک سطل آب یخ روی سر یک نفر می‌شود. این فعالیت به بهانه کمک به جامعه سرطان در نیوزلند و مؤسسه خیریه کمک به بیماران اسکلروز جانبی آمیوتروفیک (ای‌ال‌اس) در آمریکا انجام میشود و از قائده های این کمک مسخره به بیماران (ALS) این است که یا باید این چالش را انجام داد و یا اینکه ۱۰۰ دلار به مؤسسه خیریه کمک کرد که قاعدتا 99% افراد ریختن یک سطل آب یخ را به پرداخت 100 دلار ترجیح داده اند و میدهند ، این چالش به صورت ویروسی در رسانه‌های اجتماعی مطرح شد. اینبار هم مثل همیشه اکثر بازیگران ایرانی این عمل نابخردانه را انجام دادند و باعث بازتاب هرچه سریعتر این عمل شده اند. البته جای شُکرش باقیست که تعداد اندکی از هنرمندان و بازیگران نیز جزء منتقدان این حرکت هستند.


پی نوشت: میشه توی این کم آبی یک سطل آب رو هدر ندیم و اگر قرار کمک کنیم خودمون بریم به یکی از این همه مرکزی که تو کشورمون به کمک احتیاج دارند رسیدگی کنیم؟! ؛ سطل آبی که امام خمینی (ره) فرمودند: اگر هر مسلمانی یک سطل آب بریزد، اسرائیل را آب خواهد برد. به دست خودمان بر سر خودمان دارد ریخته می شود. ملت ایران لطفا بیدار و هوشیار باشید. گاهی خیلی زود دیر می شود....



برای مشاهده کلیپ "رخنه ی این اتفاق مسخره در بین هنرمندان و بازیگران ایرانی" کلیک کنید

  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)

نظرات  (۲)

  • پایگاه فرهنگی مذهبی ذوالفقار
  • با عرض سلام و خسته نباشید. بزرگوار با مطلبی با عنوان"آداب لباس پوشیدن از نظر امیر المؤمنین(ع)" و همچنین با بخش های جدیدی در خدمت هستیم. منتظ حضور گرم شما هستیم. در ضمن زیارت قبول ..... منتظ سوغاتی تون هستم.... D:
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام همسنگر - خداقوت
    سر زدم ، نظرم رو نوشتم اگه خوب بود تایید کنین. سوغاتی هم توی همون نظر برات فرستادم.



    التماس دعا - یاحیدر مدد
    سلام...بجا پول دادن وکمک به بیمارا ببین چیکار می کنن؟آخه با این کار دردی از درداشون کم شد؟همه میگن ریشه این کار و سر منشا این ایده علی کریمی بوده که علی دایی رو دعوت کرده به این رقابت بعدش اوج گرفته این روش
    پاسخ:
    سلام
    سرمنشا این حرکت در آمریکا بوده و این افرادی که نامبردید فقط یه وسیله شدند برای رسیدن آمریکا به مقاصدش، پشت این کار مدتها فکر خوابیده ، آمریکایی ها کاری رو بدون شیله پیله و سیاست و موذیگری انجام نمیدن.
    حرف امام خمینی(سطل آب و اسرائیل) رو روی خودمون پیاده کردند...



    باتشکر فراوان از شما و ارائه ی نظر در مورد این مطلب...
    التماس دعا - یاحیدر مدد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی