تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

دبیرخانه امر به معروف

چهارشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۸:۴۵ ب.ظ
غیرت بی دینهای سکولاربی غیرتی مسلمانان روزه دار!در فرانسه که حکومتی بی دین (اگر نگوییم ضد دین) حاکم است به خاطر توهین و تعرض پلیس به یک زن مسلمان و محجبه فرانسوی ها به خیابان ریختند و مقابل مقر پلیس فریاد اعتراض برآوردند.اما در ایران که حکومت اسلامی است و مردم همگی مسلمان، هر روز مظاهر بدحجابی بیش از پیش در جامعه ظاهر می شود و نه تنها هیچکس دغدغده ای ندارد بلکه اگر کسی هم از باب وظیفه اقدام به امر به معروف و نهی از منکر کند باید خدا را شاکر باشد که زیر مشت لگد هتاکان زنده مانده است!درست در شرایطی که حومه پاریس شاهد ناآرامی های دامنه دار در اعتراض به توهین یک افسر پلیس به یک خانم محجبه است، در این ایران و در ماه مبارک رمضان هر روز خبری از ضرب و جرح، کشیدن چادر بانوان محجبه، توهین و هتاکی به خانم های با حجاب و . ..در رسانه ها منعکس می شود.تقریبا برای همه مان شنیدن اخباری نظیر حمله به آمر به معروف و توهین به خانم محجبه تکراری شده است. انگار نه انگار که حکومتمان اسلامی و ملتمان مسلمان هستند. عجیب مردمانی هستیم که هر روز مظاهر زننده بدحجابی را مشاهده می کنیم و خبر حمله و توهین به آمران به معروف را می شنویم اما کاملا بی تفاوت از کنار آنها می گذریم، شب را به روز می رسانیم و هنوز صدای اذان مغرب طنین انداز نشده است که "الهم لک صُمنا"یی می خوانیم و بادی به غبغب می اندازیم که عجب بندگانی مخلصی هستیم برای خدا!!!اینجاست که باید به غیرت فرانسوی های بی دین دست مریزاد گفت و از بی غیرتی مسلمانان روزه داری که بی تفاوت اند به این مسائل ابراز انزجار کرد. ای کاش روشنفکران وارداتی، همراه بی دینی که از غرب ارث برده اند، اندکی از غیرت این سکولارهای بی دین را داشتند!حجت الاسلام فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی،آمر به معروف که مورد حمله اراذل قرار گرفت و از ناحیه چشم به شدت مجروح شد:حجت الاسلام سید محمود مصطفوی منتظری امام جماعت مسجد انصار الحسین تهران که بعد از تذکر لسانی مورد حمله قرار گرفت و چشم چپش به دلیل شدت جراحت تخلیه شد!امیرحسین وظیفه دانشجوی دانشگاه آزاد تهران که بعد از تذکر به اراذل اوباش که مزاحم نوامیس می شدند به شدت مورد حمله قرار گرفت و از ناحیه سر و صورت جراحات سنگینی برداشت.حسن عالمیان که مورد حمله مزاحمین نوامیس و اراذل قرار گرفت و ضربات چاقو و قمه باعث شکافته شدن پهلو و خونریزی ریه اش شد.
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)

نظرات  (۴)

سلام برادر طاعاتتون قبول درگاه حق.درست عرض کردیدبه عنوان یه محجبه حرفاتون رو تایید میکنم. خوشحال میشم به ما هم سر بزنید ونظر بدید
پاسخ:
ممنون! حتما به وبلاگ شما سرخواهیم زد. یاحق
مطمئن باشید، این مملکت امام زمان«عج» است. و هیچ برنامه ‏اى بدون خواست او انجام نمى‏پذیرد.

فرازی از وصیت‌نامه
شهید سعید الله ‌قائمی
  • فاطمه سادات منتظرالمهدی
  • سلام و خدا قوت هم صراط
    در جامعه ای که بی ارزش ها ارزش بشن، دردها تمومی پیدا نمیکنه تا اومدن مولامون
    در خانی آباد نو زنی محجبه که فرزندی در بغل داشته به بی حجابی امر به معروف میکنه و اون زن و بقیه مردم کتکش میزنن
    اگر اون روز که جلوی ارباب حسنم مادر رو زدن چهارتا مرد وجود داشت الان این غربت ادامه پیدا نمیکرد
    خیلی التماس دعا
    در پناه مهدی فاطمه (عج)
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج ممنون از نظرتون - بازهم به ما سربزنید ممنون میشیم
    سلام علیکم
    مشکل اینجاست که همه بهم بدبین شده ایم.
    بی حجاب ها به با حجاب ها بدبین شده اند.
    به همین خاطر هر حرف حقی از جانب ایشان رو بد تلقی میکنند.
    ابتدا اعتماد است که شروع هر رابطه ای رو نوید میده.
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی