تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

Pelarak Cyber Team

تیم سایبری پلارک

«امروز جمهورى اسلامى و نظام اسلامى با یک جنگ عظیمى مواجه است، لیکن جنگ نرم که دیدم همین تعبیر «جنگ نرم» توى صحبتهاى شما جوانها هست و الحمدللَّه به این نکات توجه دارید؛ این خیلى براى ما مایه ‏ى خوشحالى است - خب حالا در جنگ نرم، چه کسانى باید میدان بیایند؟قدر مسلّم نخبگان فکرى‏ و شما دانشجویان همین نخبگان فکری هستید. که باید شما را افسران جوانِ جبهه ‏ى مقابله ‏ى با جنگ نرم نامید.»
بیانیات مقام معظم رهبری
(دیدار با دانشجویان، 4 شهریور 1388)

"Today the Islamic Republic regime is facing a huge battle, but the war that saw the phrase" soft war "Alhmdllh these suggestions into your point is, you're young, it's very essence is happy for us - So In war, who came to the field? appreciate your obvious intellectual elite and the intellectual elite of our students. Young officers, who should you call the front face of the war. "
Leader word
(meeting with students, 4 September2009)

پلارک اس.ام.اس
سایتهای پیشنهادی
پوستر منتخب
سنگرهای سایبری
سنگرهای ما
حامی پلارک

صدور مجوز بدون توجه به محتویات

يكشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۷ ب.ظ
عماد رام کسی که این روزها به تیتر برتر اکثر مطبوعات تبدیل شده است و این محبوبیت ناپسند وی با شایعاتی نیز همراه بوده است.
وی (زادهٔ ۱۳۰۹ ساری - مرگ ۱۳۸۲ آلمان) خواننده و نوازندهٔ ایرانی بود که در سال ۱۳۸۲ به علت بیماری سرطان به درک واصل شد. او پس از عملیات مرصاد به گروهک منافقین پیوست و برای کشته شدگان آنها در این نبرد مرثیه سرایی کرد.
همانطور که گفته شد عماد رام در سال 1382 با این جهان وداع و به درک اعلی پیوسته اما برخی از اهالی نابخرد شبکه های مجازی و اینترنتی {بدون اطلاع از زمان مرگ این فرد} اقدام به پخش شایعه ی صدور مجوز خوانندگی برای وی در روز 12شهریور1393 در تالار وحدت کرده اند.
و اما اصل ماجرا اینجاست که در تاریخ 12 و 13 شهریور در تالار وحدت کنسرت گروه چکاوک اجرا میشود و به گفته ی رضا شایسته سرپرست گروه چکاوک از بین ده قطعه‌ای که در این کنسرت اجرا می‌‌کنند، تنها یک قطعه متعلق به "عماد رام" بوده با نام "بازیچه"، که به محض اطلاع از سابقه ی این منافق این قطعه را از اجرای خود حذف کرده اند.


پی نوشت: بازهم گلی به گوشه ی جمال اعضای گروه موسیقی چکاوک که بعد از اطلاع از سابقه ی این منافق اقدام به حذف این قطعه از بین قطعه های اجراییشان در تالار وحدت نموده اند وگرنه وزارت فرهنگ و ارشاد که بدون اطلاع از محتویات فقط مجوز صادر میکند و کاری به کار منافق و استعمارگر و... ندارد.
  • منتظر منتقم حضرت زهرا(س)

نظرات  (۲)

آن زمان که سخن از «تهاجم فرهنگی» و «شبیخون فرهنگی»به میان آمد و بعدها با لفظ «ناتوی فرهنگی»، شدت گسترش آن به اطلاع عموم رسید، تمام توجه و دغدغه‌ی دلسوزان به فرستنده‌های خارج از کشور بود که چگونه روح و جان مخاطبان خود را مورد هجمه و حمله قرار می‌دهند.
تا این‌جای کار، مطلب غیرعادی و عجیبی نبود؛ زیرا دشمنی، کار دشمن است و غیر از این، انتظاری هم نیست اما آن‌چه جای تأمل دارد عملکرد برخی دوستان و افراد خودی و دلسوز نظام است. به‌عبارت دیگر، کاری که دشمنان تابلودار نظام با صرف هزینه‌های سنگین به دنبال انجام آن بوده و هستند، گاهی از روی غفلت توسط عده‌ای از مسئولان داخلی دنبال می‌شود!
پاسخ:
سلام آقا رضا بازهم مثل همیشه نظرات شما حرفی برای گفتن نگذاشت و دقیقا تیرتون وسط سیبل ما نشست ...



باتشکر فراوان از شما و ارائه ی نظر در مورد این مطلب...
التماس دعا - یاحیدر مدد
سلام اسم نویسنده عوض شد شخصیتشمعوض شد یا همون ب.گودرزی هست؟
پاسخ:
سلام
بله نویسنده عوض شده ایشون فقط مدت کوتاهی به عنوان نویسنده ی وبلاگ فعالیت میکردند ، آقای ب.گودرزی مدیریت تیم سایبری پلارک رو به عهده داشتند و دارند.
اگر حرفی دارین ما به ایشون میرسونیم ، یا میتونید از این دو روش با مدیریت در تماس باشید:

1- ارسال رایانامه به Bgoodarzi25@gmail.com.




التماس دعا - یاحیدر مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی